دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

معروفترین برندهای عینک آفتابی - VIP MAG
15648
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15648,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

معروفترین برندهای عینک آفتابی

28 مه معروفترین برندهای عینک آفتابی

 کسانی که عینک آفتابی را وسیله ای برای جذاب تر نشان دادن استایلشان استفاده می کنند، باید بدانند که این وسیله برای محافظت از چشم هایشان در برابر اشعه های مضر خورشید ساخته شده است.و نه تنها در تابستان بلکه در زمستان مخصوصا روزهای برفی باید مورد استفاده قرار بگیرد.زیرا اشعه هایی که از برف منعکس می شوند همانند نور خورشید برای چشم مضر هستند.

پس باید به کیفیت عینک هایی که استفاده می کنیم توجه داشته باشیم، به همین خاطر در این پست معروفترین برندهای عینک آفتابی را برای شما معرفی می کنیم.

با معروفترین برندهای عینک آفتابی آشنا شوید؟

۱-D&G یکی از محبوبترین و مشهورترین برندها برای هنرمندان و هنر پیشگان است. سبک D&G ساده و کلاسیک و در عین حال بسیار شیک و جذاب است. این برند نام خود را بروی ۲ دسته عینک های خود هک می کند. پس در هنگام خرید به این امر توجه داشته باشید.

۲۶۷۰۲۹_۲۵۲

۲- نام تجاری بعدی فریبنده بازار Channel است. که این نام در بازار مد محبوبیت بسیار خاصی دارد.و هم چنین فعالیت های چشمگیری در زمینه های : کیف، کفش و لباس و … دارد. استایل Channel بدون عینک آفتابی آن ناقص است. این برند بیشترین تنوع رنگی و مدلی را نیز شامل می شودو بیشتر مردم جذب همین رنگ ها و مدل های متفاوت Channel می شوند.

۲۶۷۰۳۰_۲۹۲

۳-نام تجاری Burberry که مهمولا برای افراد و اشخاص خاصی کار می کند.برخی از مردم ترجیح می دهند که به جای خرید از D&G از Burberry خرید کنندو علت آن رنگ ها و مدل های خاص و چشمگیر آن است .البته براحتی نمی توان از کنار کیفیت D&G نیز گذشت.

۲۶۷۰۳۱_۲۷۷

۴- اکثر هنر پیشه ها و شخصیت های معروف هنری از عینک های آفتابی Gucci استفاده می کنند.عینک های آفتابی این برند ظرافت و جذابیت منحصر به فردی دارند، به طوری که در نگاه اول هر بیننده را مجذوب خود می کنند. این نام تجاری در صنعت مد بسیار مشهور و معروف است و هم چنین دارای کیفیت و طراحی منحصر به فردی می باشد.

۲۶۷۰۳۲_۷۳۴

۵-Prada جزء مجموعه های منحصر به فرد لوازم جانبی و طرح های مد روز عینک می باشد.و یکی از اولین انتخاب ها برای خرید بسیاری از زنان و مردان می باشد.

۲۶۷۰۳۳_۶۸۶

No Comments

Post A Comment