دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

بهترین رنگ برای لباس کودکان چیست؟ - مجله اینترنتی VIP MAG
16263
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16263,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

بهترین رنگ برای لباس کودکان چیست؟

لباس کودکان

17 مارس بهترین رنگ برای لباس کودکان چیست؟

تحقیقات نشان داده که بهترین رنگ برای لباس کودکان رنگ های خنثی ست. اما چرا؟ شاید به نظر شما این رنگ ها کسل کننده باشند اما واقعیت این است که بنا به دلایلی، این رنگ ها جزو رنگ های ایده آل برای کودکان به حساب می آیند.

رنگ های خنثی برای لباس کودکان

رنگ های خنثی شامل: سفید، مشکی، خاکستری، نقره ای، کرم، قهوه ای، سرمه ای

لباس کودکان

رنگ های خنثی رنگ هایی ظریف، جذاب، کلاسیک و مهمتر از همه کاربردی هستند. نه تنها این رنگ ها هیچگاه از مد نمی افتند، بلکه همیشه هم جذاب خواهند بود.

بیشتر بخوانید: مشهورترین مارک های لباس

رنگ های ساده، سبک مینیمالیست

لباس کودکان

حتما شنیده اید که سادگی همیشه جذابیت دارد، رنگ های خنثی از آنجا که ساده اند، به راحتی با رنگ های دیگر ست می شوند. از این رو در زمان شما برای ست کردن لباس نیز صرفه جویی می شود.

لباس کودکانبه عنوان مثال اول صبح زمانی که خواب آلودید اما باید حتی قبل از خوردن چای تان، لباس های فرزندتان را تنش کنید، این رنگ ها به کمک تان می آیند و دیگر مجبور نیستید که با آن حالت خواب آلودگی به ست کردن لباس ها هم بیاندیشید. در واقع شما می توانید لباس های رنگ خنثی کودکان تان را به راحتی با هر رنگ لباس دیگری ست کنید.

لباس کودکان

علاوه بر راحتی ست کردن، رنگ های خنثی احساس آرامش را منتقل می کنند. بنابراین کودک تان در لباس هایی با رنگ های خاکی و ملیح در آرامش بیشتری خواهد بود تا در لباس هایی ب رنگ های جیغ و پر رنگ.

 رنگ لباس کودکان در مهمانی

اگر می خواهید تیپ میهمانی برای کودکتان بزنید یا حتی به دنبال تنوع دادن به استایل کودکان تان هستید، لباس های اصلی او را به رنگ های خنثی انتخاب کنید، سپس اکسسوری هایی با رنگ های جسورانه و بولد به آن بیافزایید.

لباس کودکان

منبع: برترین ها

No Comments

Post A Comment