دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

تاریخچه پیدایش عینک های آفتابی کازال - VIP MAG
16423
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16423,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

تاریخچه پیدایش عینک های آفتابی کازال

تاریخچه پیدایش عینک های آفتابی کازال

06 مه تاریخچه پیدایش عینک های آفتابی کازال

امروزه عینک کازال مترادف و هم معنی با مد هیپ هاپ شناخته شده است. بسیاری از شناخته ترین ستاره های هیپ هاپ هم در گذشته و نیز دراین دوره یکی از محصولات کازال را در اجرای اهنگ های ویدیویی خود در شهاهای مختلف و مکان هایی که رفته اند عملا استفاده کرده اند.اما برند کازال از وابسته ترین نگرش هیپ هاپ نشأت نمی گیرد. اگرچه امروزه طرح ها و لوگوهای عصر فضایی، حلقه ها و دستبندهای ضخیم به تکیه گاه اصلی هیپ هاپ می باشد اما شروع کازال به طورکلی بسیار متفاوت است.

منشأ پیدایش کازال

کازال برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ بوسیله یک طراح عینک اتریشی به نام کارل زالونی ایجاد شد.نام کازال برگرفته از دو حرف اول نام کوچک و سه حرف از نام فامیلی کارل زالونی می باشد.اولین عینک های آفتابی او بوسیله یک شرکت المانی توزیع شد. به هرحال این موضوع به چند قسمت تقسیم می شود، کارل زالونی از نظر فکری فاصله زیادی با منش ورفتار گروه موزیک ران دی ام سی در محله کوین شهر نیویورک داشت ،عینک های مدل آیکونیک ۶۰۷ یکی از اولین مدلهایی بود که توسط کازال توزیع شد اما آنها تا مدتی به طور گسترده مورد حمایت جوامع هدف هیپ هاپ قرار نگرفتند. طولی نکشید تا کازال مورد توجه طرفداران عینک های آفتابی قرار گرفت. این موضوع قطعا منجر به علاقه پیدا کردن گروه ران دی ام سی به مدل ۶۰۷ شد.وقتی گروه ران دی ام سی اولین بار با این مدل عینک کازال دیده شد محبوبیت کازال در امریکا به طور عجیبی گسترش پیدا کرد. اگرچه برچسب های قیمت اولیه عینک های کازال بالاتر از ۵۰۰ دلار بود ولی باز هم عینک ها به فروش بالایی دست پیدا می کردند.

تاریخچه پیدایش عینک های آفتابی کازال

موفقیت کازال

موفقیت روز افزون برند کازال بیشتر به دلیل نوآوری، بدست آمده بود. زالونی می دانست که مشتریان چه توقعات اضافی بیشتری از عینک های آفتابی داشتند.آنها دنبال یک بیانیه بودند. هیچ چیز تاثیرگذارتر از یک مجموعه ی خاص از عینک ها نیست که باعث شود بتوانید آسوده و راحت، با حیرت به اطراف نگاه کنید.شاید منحصربه فردترین نوآوری عینک آفتابی کازال در مدل ۸۲۱ بود.این عینک ها چیزهایی را تدارک می دیدند که بیشتر کمپانی های عینک سازی رویای آن را هم ندارند: عدم تطابق لنزها

در حالی که طراحی ساختار برای خیلی ها غیرعملی بود،مدل ۸۲۱س چیز ساده ای بود که در مکان های دیگر نمی شد آن را پیداکرد.با وجودیکه دهه هشتادی ها نزدیک می شدند، بیشتر رپرها و ستاره های هیپ هاپ درحال استفده از برند کازال بودند.

سبک های مشهور دیگر که شامل ۹۵۱س و ۹۵۵س بودند اغلب توسط joe cooly و Rodney-o استفاده می شدند البه موفقیت به دلیل طراحی های مافوق مد روز ایجاد نشد،در واقع عینک های کازال قبل از اینکه به صورت عمومی فروخته شود باید در یک تست سخت و جدی قرار می گرفت،هر کدام از عینک های کازال وارد ۳۵ پروسه ی متفاوت می شوند و ۵۰۰۰۰ حرکت مختلف روی لولاها اجرا می شد که از دوام آن ها برای استفاده انحصاری اطمینان حاصل شود.به وضوح عینک های آفتابی کازال در صنعت عینک های آفتابی بسیار عظیم و پرقدرت بوده و هستند. آنها با Rey ban از لحاظ اهمیت فرهنگی در سطح بالایی هستند. عینک های کازال همچنین حفاظت فراوان در برابر آفتاب و مقاومت طولانی مدت را تدارک دیده بودند. اگر شما به دنبال کامل کردن وسایلتان هستید حتما به یکی از عینک های کازال نیازپیدا می کنید.از همان ابتدای امر سازنده گان این عینک در سطح بالایی از نوآوری بوده اند و بیشتر ستاره های برجسته ی آمریکایی به آن توجه دارند وامروزه هنوز هم عینک های کازال توسط بیشتر افراد مهم مانند Jay-Z, Beyonce, Kanye West مورد استفاده قرار می گیرند.

No Comments

Post A Comment