دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

انتخاب جواهرات مناسب مطابق با رنگ پوست - مجله اینترنتی VIP MAG
16046
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16046,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

انتخاب جواهرات مناسب مطابق با رنگ پوست

انتخاب جواهرات مناسب مطابق با رنگ پوست

29 فوریه انتخاب جواهرات مناسب مطابق با رنگ پوست

رنگ پوست شما در انتخاب جواهرات نقش مهمی دارد. انتخاب طلا و جواهری که مناسب رنگ پوست شما باشد، سخت است به خصوص اگر ندانید از کجا شروع کنید. با مطالعه این مطلب سایت VIP Mag می توانید متناسب با رنگ پوست خود، بهترین انتخاب را در خرید طلا و جواهرات کنید .

انتخاب جواهرات

انتخاب جواهرات مطابق با رنگ پوست

ابتدا باید نوع و رنگ پوست خود را بدانی، سپس با دانستن آن می ­توان مشخص کرد که چه نوع سنگ ­های قیمتی و جواهرات به رنگ پوست تو می­ آید. در ادامه نکاتی را برای تهیه یک کلکسیون شخصی جواهرات ارائه می­ دهیم :
رنگ پوست اگر سرد است، سنگ­ های تزیینی قرمز، بنفش و آبی مانند یاقوت سرخ، لعل و کهربای اصیل، هستند. از سنگهای بنفش، یاقوت ارغوانی (آمتیست) و یاقوت کبود را می ­توان نام برد. سنگ­های زبرجد هندی (زمرد شرق)، یاقوت آبی و زمرد دریایی از جمله سنگ­های گرانبهای زینتی آبی به شمار می روند. هم­چنین، فلزات سفید، همخوانی خوبی با رنگ پوست سرد دارد . به طور مثال، استفاده از طلای سفید یا نقره به این افراد توصیه می شود.

انتخاب جواهرات مناسب مطابق با رنگ پوست

نقش مهم رنگ پوست در انتخاب جواهرات

اگر رنگ پوست گرم است،سنگ­های تزیینی و جواهرات زرد (طلایی)، نارنجی و سبز مناسب هستند. سنگ­های زینتی زرد، شامل یاقوت زرد، کوآرتز زرد معروف به سنگ لیمو، و زیرکن هستند. از سنگهای زینتی بنفش، یاقوت ارغوانی (آمتیست) و یاقوت کبود را می­ توان نام برد.سنگ­های زبرجد هندی (معروف به زمرد شرق)، یاقوت آبی و زمرد دریایی، از جمله سنگ­های گران­بهای زینتی آبی به شمار می­روند. هم­چنین، فلزات سفید، هم­خوانی خوبی با رنگ پوست سرد دارد. به طور مثال، استفاده از طلای سفید یا نقره به عنوان جواهرات مثل گردنبند و دست­بند، به این افراد توصیه می شود .

تعیین رنگ پوست برای انتخاب جواهرات

برای تعیین رنگ پوست دو راه مطمئن وجود داره. اول ااینه که به رنگ رگ های خودتون نگاه کنید. دومی اینه که با دقت به رنگ پوستتون نگاه کنید .

اگه رگ های شما آبیه یعنی شما دارای رنگ پوست سرد هستید. موهاتون هم احتمالا قهوه ایی تیره یا مشکی و رنگ چشم هاتون آبی روشن یا قهوه ایی ست. همچنین اگر رنگ پوستتون کم رنگ است یا نشانه هایی از قرمزی داره تو این دسته جا می گیره .

انتخاب جواهرات مناسب مطابق با رنگ پوست

اهمیت رنگ پوست در انتخاب جواهرات مناسب

اگر که رگ های دستتون سبز رنگه، شما دارای رنگ پوست گرم هستید و رنگ موهای شما احتمالا قهوه ایی روشن یا بلوند روشن و رنگ چشم هاتون هم به احتمال زیاد آبی روشن، سبز و یا فندقی ست. همچنین اگر تن رنگی پوستتون آبنوسی رنگ ( مشکی) و یا نسکافه ایی رنگ است یعنی شما دارای رنگ پوست گرم هستید .

در صورتی که هیچ کدوم از ویژگی ها این دو دسته رو ندارید یعنی دارای رنگ پوست خنثی هستید و بیشتر خصوصیات گروه خنثی به سمت گروه رنگ پوست سرد متمایل است.

منبع: نمناک

No Comments

Post A Comment