دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

راهنمای خرید لاک ناخن - انواع لاک ناخن و راهنمای انتخاب آن - مجله اینترنتیVIP MAG
16086
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16086,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

انواع لاک ناخن و راهنمای انتخاب آن

انواع لاک ناخن و راهنمای انتخاب آن

06 مارس انواع لاک ناخن و راهنمای انتخاب آن

همانطور که می دانید امروزه انواع لاک ناخن متفاوتی وجود دارد که شاید آشنایی با این مدل ها، کمک کند تا انتخابی بهتر و مناسب تر داشته باشید. در این از مقالات VIP Mag با مدل های مختلف لاک ناخن بیشتر آشنا می شوید!

انواع لاک ناخن

لاک های مات : این گروه از لاک ها مات بوده و اغلب برای براق کردن بخشی یا تمام آن از برق ناخن استفاده می شود. از لاک های مات برای آرایش زیر ناخن نیز استفاده می شود.

انواع لاک ناخن و راهنمای انتخاب آن

لاک های براق کننده : سبب براق شدن و با دوام شدن لاک ناخن می شود.

لاک های تَرَک : باید حتماً قبل از استفاده از این لاک، روی ناخن خود یک لاک دیگر را زده باشید و بگذارید خشک شود. سپس یک لایه از این لاک را روی لاک قبلی بکشید چند ثانیه صبر کنید تا خشک شود خواهید دید که ترک ترک شده و طرحهای زیبایی را بوجود می آورد.

لاک ژلیش : ژلیش لاکی است که دوام زیادی دارد که پک مخصوص به خود را دارد که شامل : 1-بیس کد 2-لاک ژله ای رنگی (که رنگهای مختلفی دارد) 3- تاپ کد و لاینر را دارا می باشد.لازم به ذکر است که ژلیش بر روی ناخن های طبیعی استفاده می شود و بر روی کاشت خیلی قطور می شود.

لاک های کریستالی یا اکلیلی : این گروه از لاک ها به وسیله اضافه شدن اکلیل یا صدف به بازار عرضه شده و رنگ بندی و اشکال متنوع در بازار وجود دارد.

انواع لاک ناخن و راهنمای انتخاب آن

مدل لاک آینه ای : امروزه طراحی ناخن روز به روز در حال پیشرفت است و لاک ناخن تنوع فوق العاده زیادی پیدا کرده که برای سلیقه ها, استایل ها, موقعیت ها و فصل های مختلف قابل استفاده اند. نسل جدید لاک ناخن را میتوان لاک های آینه ای یا کروم دانست که باعث میشوند ناخن های شما مانند آینه بدرخشند, این مدل لاک های ناخن حالت فلزی و براقی دارند که جذابیت خاصی به دستان خانم ها میبخشند.

لاک شنی : لاک های شنی همانند لاک های مخملی رنگ های متنوعی در بازار دارد و نحوه استفاده از آنها نیز مانند لاک های مخملی است.

لاک مخملی : یکی از مدل های مانیکور است و می توان گفت عجیب ترین شان لاک های پرزدار و مخملی است. این لاک ها رنگ های بسیار شاد و متنوع دارد و استفاده از آن ها بسیار آسان است.

لاک های نئونی : لاک های نئونی به شما کمک می کند تا ناخن های تان در تاریکی بدرخشد. رنگ این لاک ها مانند ماژیک های هایلایت است و خیلی سریع خشک می شود و با توجه به مارک انتخابی، ماندگاری دارد اما نسبت به جنس های دیگر ماندگاری شان کمتر است. لاک ناخن نئون بسیار براق و درخشنده است و جذابیت آن ها در شب چندین برابر می شود.

لاک مغناطیسی : لاک های مغناطیسی از آن دسته لاک هایی است که مدتی است فروشگاه ها و لوازم آرایشی ها را پر کرده است. خوب حالا برای خیلی از ما سوال شده از این لاک حاوی براده آهن چطوری برای ناخن هایمان استفاده کنیم؟

نکته های برای انتخاب لاک ناخن

گواهی اصالت محصول :‌ از خرید  لاک ناخن  از  فروشگاه هایی  که گواهی اصالت محصول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان را ندارند جدا خودداری  کنید.

لاک زدن زنان باردار : بانوان باردار حتی المقدور از استفاده از لاک های موقت (ژله  ای) که نیاز  به استفاده از  دستگاه UV  است پرهیز کنند. چون اشعه  ماورا بفنش  برای سلامت جنین، خطر  آفرین  است.  مواد شیمیایی در لاک ها می  تواند  پتانسیل  بالایی  برای تهدید سلامت  مادران  در  دوران بارداری باشد. این که گفته می  شود که لاک ناخن و استون  و دیزاین ناخن، ناباروی می آورد  و تهدید مهمی  برای  سلامت  جنین است  را باور نکنید!

لاک زدن برای کودکان : معمولا توصیه  نمی شود.  چرا که همانطور که میدانید، محصولات حاوی مواد شمیایی هستند که در اثر  حرارت و درمعرض  قرار گرفتن  با آب و موادشوینده، تغییر رنگ و کاربری  می دهند و این برای کودکانی که  مدام در حال جویدن ناخن هستند، خطر آفرین بوده و سلامت دهان و دندان  آن ها را تهدید میکند. از لاک ناخن برای کودک زیر  ۷ سال استفاده نکنید. تولونس که ماده  شمیایی  پر کاربردی در طراحی  فرمولاسیون لاک ها است، برای  سلامت کودکان مضر  است.

لاک های تقلبی : از خرید محصولات از دست  فروشان در گذرها،‌  متروها، مغازه های  غیر معتبر  و  بقالی ها خودداری  کنید.

مشاوره خرید لاک : در انتخاب رنگ برای پولیش ناخن، از مشاوران مد  برای  طرح های مجلسی  و شیک استفاده کنید.

لاک های مخملی : اگر دوست دار پولیش مخملی هستید، توصیه  میکنیم که شیوه  استفاده از  رنگدانه  های آن  را ابتدا فرا  گرفته و شیوه تمیز کردن  آن را نیز  بدانید تا در هزینه و وقت خود صرفه  جویی کنید.

لاک های آینه ای :  رنگ های آینه  ای پر رنگ را می توانید در استایل های مجلسی نیمه  نخست سال ست کنید که ترکیب جذابی با کیف  و کفش  های لاکچری دارد.

لاک اصل : در خرید لاک، مراقب جنس های تقلبی بازار باشید.  برای اطمینان از  اصل بودن جنس، مشخصات  فیزیکی و ظاهری محصول در فروشگاه را با  مشخصات فنی ارائه شده  را در  سایت برند مورد نظر  تطبیق دهید.

عفونت های لاک : محصولات غیر اصل،  مشکلات بهداشتی و عفونت های قارچی  را برای  شما به ارمغان می آورد. حتما در انتخاب خود، به این موضوع توجه کنید که با بخش  حساسی از پوست پا و دست روبرو  هستید.

لاک های موقت : در استفاده از لاک های ژله ای، مدتی تامل کنید تا اکسیژن کافی به صفحه  ناخن منتقل شده و سطخ ناخن شما  پوسته  پوسته  نشده  و آسیب  نبیند.

پاک کننده  لاک : در استفاده از  پاک  کننده ها نیز دقت کنید که می  تواند سطح ناخن شما را حساس کند.

هیپو آلرژیک : اگر پوست حساسی دارید، از محصولات هیپو آلرژیک استفاده کنید.  محصولاتی که حساسیت کمی داشته  و به  رنگ و جنس پوست شما آسیب نمی زند.

لاک اشتراکی : هیچ وقت از محصولات آرایشی و بهداشتی اشتراکی  استفاده  نکنید. محصولات  اشتراکی،  عفونت های  قارچی  به ارمغان آورده  و  آسیب  پوست را افزایش می دهد.

بهترین مارک لاک ناخن :  در خرید محصولات ،  از  برندهای معتبر  و شناخته  شده  استفاده  کنید.

خرید اینترنتی لاک ناخن : در خرید اینترنتی لاک ، از سایت هایی استفاده کنید که نماد اعتماد الکترونیک را از وزارت  صنعت، معدن و تجارت داشته  باشد.

طریقه لاک زدن حرفه ای : شیوه  لاک زدن و پاک کردن و ست کردن رنگ  آن با لباس های مختلف، موضوعاتی  است که باید فرا گرفته و آن  را در  طراحی استایل خود به کار بست.

منبع: بیتوته

No Comments

Post A Comment