دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

لیستی از بهترین ادکلن های ایرانی - عطرهای مناسب- مجله اینترنتی -VIP MAG
16245
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16245,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

لیستی از بهترین ادکلن های ایرانی

ادکلن

16 مارس لیستی از بهترین ادکلن های ایرانی

ما در این مقاله قصد داریم شما را بالیستی از بهترین ادکلن های ایرانی آشنا کنیم. همه ما دوست داریم تا بوی خوبی بدهیم و در ذهن اطرافیان خود، خاطره خوب و دلنشینی به یادگار بگذاریم. از این رو، انتخاب ما استفاده از عطرهایی با رایحه­ های خوش و متناسب با شخصیت و فصل است.

خیلی از مواقع پیش آمده که در هنگام انتخاب عطر، با مشکل مواجه هستیم و انتخاب یک عطر مناسب کمی برایمان سخت می­شود. در بازار عطر و ادکلن­های زیادی با رایحه­ها از برندهای مختلف موجود بوده، که این خود سبب سردرگمی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: انواع عطر و خوشبوکننده چه تفاوتی با هم دارند؟

هنر ساخت عطر و همچنین ادکلن، از کشور مصر شروع شده و ایران و کشورهای دیگر هم به ساخت عطر می­پردازند. اما در این مطلب قصد داریم تا چند نمونه از بهترین ادکلن های ایرانی را برای شما که طرفدار، محصولات تولید داخلی هستید معرفی کنیم تا با انتخاب آنها، از بوی خوششان شگفت زده شوید.

انواع مختلف عطرها کدامند؟

پیش از معرفی بهترین ادکلن های ایرانی بهتر است بندانید که، عطرها رایحه­های مختلفی داشته و بر اساس فصل آنها را انتخاب می­کنند. اصلی­ترین از انواع مختلف عطرها عبارت­اند از:

عطرهای خنک
عطرهای گرم
عطرهای شیرین
عطرهای تند
عطرهای تلخ
عطرهای ملایم

با بهترین ادکلن های ایرانی بدرخشید

انتخاب و خرید عطر یکی از مهمترین انتخاب­ها بوده که سلیقه شخصی بسیار در آن نقش دارد. از این رو، باید عطری که درخور شخصیت شماست را انتخاب و از آن استفاده کنید.

اما در ادامه برای شما چند پشنهاد از بهترین ادکلن های ایرانی خواهیم داشت که می­توانید، بنا به سلیقه خود آنها را انتخاب نمایید.

عطر مردانه ژک ساف گلادیاتور

می­توان گفت یکی از بهترین ادکلن های ایرانی که نام او در صدر لیست می­درخشد، عطر مردانه ژک ساف (Jacsaf) گلادیاتور است. این عطر محبوب و پرطرفدار، ساخت کشور ایران بوده و رایحه خنک و شیرینی دارد که همه را مجذوب خود می­کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ادکلن مردانه 2019 از نظر ایرانیان چیست؟

از آنجایی­که رایحه آن شیرین و خنک است، بهترین زمان استفاده از آن در فصل تابستان و روزهای بهاری خواهد بود.

سه نت عطر مردانه ژک ساف گلادیاتور، عبارت­اند از نت اولیه پرتقال، مرکبات و نت‌های آبی و همچنین نت میانی گل شمعدانی، نت نهایی این عطر خوش نت‌های چوبی، گیاه پاتچولی و چوب سدر تشکیل می­دهند. نوع رایحه آن را به خنک، خوراکي، شيرين، طبيعت، گل اشاره می­کنند.

ادکلن

عطر مردانهDelux گابی ین

عطر Delux گابی ین، یکی از بهترین ادکلن های ایرانی مناسب برای مراسم رسمی است. کلاسیک، تلخ و مردانه با ماندگاری بالا و عطری خوش را به ارمغان می­آورد.

نت­های آن مانند ترنج و مریم گلی، سدروس و حس چوبی و فلفلی آن سبب شده تا بتوان در شب­های سرد زمستانی این عطر کلاسیک را انتخاب کرد.

اگر به دنبال بهترین ادکلن های ایرانی هستید، عطرDelux گزینه طلایی برای شما بوده و رایحه­های آن، تعادل بسیار خوبی را در هنگام استشمام برقرار می­کنند.

عطر پرطرفدار Serge Lutens Fille en Aiguilles

این ادکلن محبوب، یکی از بهترین ادلکن های ایرانی از برند گابی ین بوده، که رایحه تشکیل دهنده آن به گونه­ای است که می­توان آن را بهترین ادلکن های ایرانی مشترک زنانه و مردانه نامید.

رایحه­های بکار رفته در سرج لوتنس فیل ان ایگویلز خس خس، برگ بو، درخت کاج، بخور، شاه درخت، میوه خشک و رایحه­های ادویه­ای سبب شده تا با استشمام این عطر، هجومی از بوهای گرم، صمغی و چوبی احساس شود.

عطر پرطرفدار Serge Lutens Fille en Aiguilles انتخاب ایده آلی برای همه افرادی است که به ماندگاری و جذابیت ادکلن های ایرانی اهمیت می­دهند.

ادکلن

عطر و ادکلن مردانه لیلا حاتمی تهران

در بین برندهای بهترین ادلکن های ایرانی یکی از برندها به نام بازیگر معروف، لیلا حاتمی به چشم می­خورد. این عطر مردانه در ایران در سال 2017 تولید و جهانی شده است.

تا جایی­که خیلی از افراد عطر تهران را انتخاب می­کنند. ادکلن مردانه Teheran by Leila Hatam، را می­توان در گروه بویایی گروه بویایی خاکی، چوبی و تند معرفی کرد و در حجم 100 میلی لیتر برای آقایان عرضه می­شود.

نت­های اولیه این ادلکلن ایرانی برگاموت، هل و فلفل سیاه بعد از گذشت لحظاتی نت میانی با رایحه­های انگور سیاه، نعنای هندی و سیب سبز و در نهایت خزه، وتیور و عنبر به مشام می­رسد.

به طور کلی، می­توان گفت نوع رایحه عطر و ادکلن مردانه لیلا حاتمی تهران، در گروه بویایی تند قرار دارد و یک عطر شیک و جذاب است.
ادکلن

ادکلن ایرانی jacsaf DA VINCI

یکی دیگر از بهترین ادکلن های ایرانی که چند وقتی است که بسیار پرسروصدا بوده، ادکلن ایرانی jacsaf DA VINCI نام دارد.

مناسب برای آقایان و نوع رایحه آن گل، خوراکی، طبیعت، شیرین و گرم و همچنین ساختار رایحه او را مرکبات، گل، میوه، گیاهان معطر تشکیل می­دهند.

با زدن ادکلن DA VINCI ، اولین نتی که استشمام می­شود نارنج، لیمو و پرتقال دومین نت گل شمعدانی و گل بنفشه ، در نهایت بعد از گذشت دقایقی عنبر، گیاه پاتچولی و مشک بر جای می­ماند.

این ادکلن خوشبو که در لیست بهترین ادکلن­ های ایرانی قرار دارد، دارای کیفیت عالی و ماندگاری بالا است.

ادکلن

ادکلن مشترک زنانه و مردانه آنیل رولوشن

عطر مشترک آنیل یکی از بهترین ادکلن های ایرانی است، که برای استفاده خانم­ها و آقایون طراحی و تولید شده. نت ابتدایی آن شامل زعفران ، تمشك ، آويشن با یک شروعی خاص و لوکس به یادگار می­ماند.

پس از نت اولیه، نت میانی آنیل رایحه گل ياس و كُندُر و در نهایت ترکیب بی نظیر چرم، عنبر ، رايحه هاي چوبي ، چرم مخمل نما را استشمام خواهید کرد. رایحه عطر مشترک آنیل از نوع تلخ و مناسب برای تمام فصول سال است.

ادکلن زنانه Silver Mountain

این عطر از برند آنیل ساخته شده در ایران بوده و می­توان گفت، یکی از بهترین ادکلن های ایرانی مخصوص خانم­ها نام دارد.

عطر ادکلن آنیل سیلور مونتن، که ترکیبی از میوه­ها و گیاهان معطر است را خانم­های باسلیقه و شیک می­پسندند.

رایحه­های آن شامل باريجه، مشك، چوب صندل، پتيت گرين، چاي سبز، انگور سياه، برگاموت، پرتقال ماندارين و یک رایحه خنک با ماندگاری بالا دارد.

ادکلن

عطر زنانه BEBE DESIRE

یکی دیگر از برندهای ایرانی که بهترین ادکلن های ایرانی را تولید می­کنند، برند BEBE بوده که در این بین ادکلن BEBE DESIRE پرطرفدارترین آنهاست.

اولین رایحه یا نت اولیه این عطر محبوب میوه­های جنگلی، لیمو و پرتقال، دومین رایحه گل یاسمن، بنفشه، گل صد تومانی و آخرین نت عطر زنانه BEBE DESIRE چوب صندل، کهربا، مشک، رایحه­های چوبی استشمام می­شود.

اما جالب است بدانید برای متعادل کردن آخرین نت آن، از کره بادام زمینی سوخته استفاده شده است.

عطر مناسب انتخاب کنید

یکی از پراهمیت­ترین موضوع­ها، انتخاب عطر مناسب برای هر شخص است. عطرها مانند پوشاک و دیگر لوازم شخصی مهم هستند و باید در انتخاب آنها نهایت دقت صورت گیرد.

بسیاری از افراد، در هنگام خرید عطر سهل انگاری کرده و بدون توجه به معیارهای خاصی به فروشگاه رفته و عطر را خریداری می­کنند. در صورتی­که برای انتخاب عطر باید بسیاری از ویژگی­ها مانند شخصیت­های رفتاری، سن، فصل مورد نظر و برخی دیگر را در نظر گرفت.

پیشنهاد می­کنیم در هنگام خرید عطر عجله نکرده و اجازه دهید تا عطر طبیعی و واقعی عطر منتشر شود. به طور کلی، عطر واقعی بعد از گذشت ده دقیقه مشخص خواهد شد.

بهترین ادکلن های ایرانی با کیفیت بالا

ادکلن و عطرها، بر روی سیستم تنفسی تاثیر می­گذارند و در صورتی­که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، این تاثیر منفی خواهد بود. از این رو، بهترین ادکلن های ایرانی دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند.

بنابراین می­توانید بهترین ادکلن های ایرانی را با خیالی آسوده، بدون اینکه به سیستم تنفسی شما آسیبی وارد کنند استفاده نمایید و یک عطر خوشی از خود به یادگار بگذارید

منبع: مه استایل

No Comments

Post A Comment