دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

بهترین برندهای لباس مردانه - VIP MAG
15574
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15574,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

بهترین برندهای لباس مردانه

25 مه بهترین برندهای لباس مردانه

وقتی صحبت از مد و لباس به میان می آید، فقط لباس زنانه مورد بحث نیست. برندهای سازنده لباس مردانه نیز در عرصه مد تلاش می کنند. حال در نظر بگیرید که به مراسم یا جشنی دعوت شده اید که مهمانان خاصی نیز به آن دعوت شده اند. مهم ترین سوالی که ذهنتان را مشغول خواهد کرد، انتخاب لباس برای آن مراسم خواهد بود. اینکه چه برندی بپوشید که بیشترین تاثیر را در جذابیتتان داشته باشد. در این مطلب به شما بهترین برندهای سازنده لباس مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱ – Tommy Hilfiger

 

Tommy Hilfiger برندی واقعا فانتزی و خارق العاده در زمینه لباس های مردانه است. این شرکت در سال ۱۹۸۵ میلادی با این هدف که مردان نیز می توانند همانند زنان از حس بزازندگی و مد بهره مند باشند. این برند هم اکنون بهترین برند طراحی لباس مردانه می باشد.

Tommy Hilfiger

۲ – Levi’s

Levi’s که در سال ۱۸۵۳ شروع به فعالیت کرده، هنوز اتفاق نیفتاده که نتواند نیاز عصر خود را در مد و لباس پاسخ ندهد. شلوارهای جین آبی این برند همیشه نقطه نظر گرایشات بوده و همیشه جزء با کیفیت ترین ها بوده اند.

Levi’s

۳ – Hugo Boss

Hugo Boss برند مشهور طراحی لباس مردانه است. این برند، رنج کاملی از محصولات مردانه را در خود جای داده. از زیرپوش گرفته تا لباس رسمی، از ساعت گرفته تا عطر، که همگی زیر سایه نام بزرگ Hugo Boss می باشند.

Hugo Boss

۴ – J.Crew

 

J.Crew از بهترین و محبوب ترین برندهای مردانه آمریکایی است. محبوبیت این برند نه تنها در آمریکا، بلکه در نقاط مختلفی از دنیاست. J.Crew زیبایی ظاهری و پارچه لباس های خود را تضمین می کند و به همین دلیل، همیشه در اوج معرفی لباس های مردانه بوده است.

J.Crew

۵ – Fred Perry

Fred Perry برندی موفق در ایالات متحده است که در سال ۱۹۴۰ تاسیس شده است. این برند بیشتر در زمینه لباس های اسپورت و خیابانی شناخته شده است. لباس های این برند حالت آیکونیک (تصویر و شکل دار) بیشتری دارند.

Fred Perry

۶ – CLSC

CLSC تاکنون طیف وسعی از لباس های اسپورت را عرضه کرده است. این برند از بهترین ارائه دهندگاه لباس های اسپورت و لباس های زیر سال ۲۰۱۵ می باشد.

CLSC

۷ –  Diesel

Diesel برندی است ایتالیایی طراحی لباس مردانه است. بی شک اگر بخواهید به حیطه مد وارد شوید، Diesel از انتخاب های شما خواهد بود. این برند همیشه توانسته نیازهای جوانان در مد را فراهم کند.

Diesel

۸ – Armani

برای کسانی که میخواهند شیک و آرام به نظر برسند، برند Armani می تواند بهترین انتخاب باشد. لباس های Armani در طی سالیان اخیر توانسته فروشگاه های اروپایی و امریکایی را به چالش بکشد و هم اکنون نیز در کشورهای آسیایی نیز امکان خرید این لباس ها فراهم شده است.

Armani

۹ –  Calvin Klein

 

Calvin Klein در حطیه لباس های زیر، برندی شناخته شده است. همچنین لباس های رسمی و ورزشی و عطرهای این برند نیز ستودنی هستند.

Calvin Klein

۱۰ – Acrylick

 

Acrylick برندی نو ظهور است که تاکنون طیف وسیعی از پیراهن ها و شلوارها و تی شرت های جذاب و حیرت انگیز را برای دوست داران مد عرضه کرده است.

No Comments

Post A Comment