دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

تاریخچه برند اسکچرز - VIP MAG
16341
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16341,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

تاریخچه برند اسکچرز

تاریخچه برند اسکیچرز

25 آوریل تاریخچه برند اسکچرز

معرفی برند اسکچرز (اسکیچرز):

اسکچرز Skechers برندی است آمریکایی و از جمله فعالان صنعت کفش و پوشاک که به سبب راحتی بی نظیر تولیداتش، شهرتی جهانی دارد‏‏.‏‏ این برند توسط رابرت گرینبرگ و پسرش مایکل در سال ۱۹۹۲ میلادی در ایالت کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد.
اسکچرز ابتدا در آمریکا با فعالیت در زمینه‌ی محصولات مرتبط با مد و فشن بر سر زبان‌ها افتاد و کم‌کم به حوزه‌ی تولید کفش‌های حرفه‌ای دویدن ورود پیدا کرد و اتفاقا در این زمینه هم بسیار درخشان ظاهر شد.
با تولید اولین سری کفش های ورزشی و بوت، این برند به سرعت به شهرتی باورنکردنی دست یافت‏‏.‏‏‏‏

تولید تخصصی کفش ورزشی

بعد از اینکه مدل Chrome Dome محبوب شد، اسکچرز بر موج موفقیت سوار شد. این نشان از آن داشت که اسکچرز قرار است به زودی با غول‌های ورزشی جهان همانند نایکی (Nike) و آدیداس (Reebok) وارد رقابت شود. شرکت تصریح کرد که بر جنبه‌های عملکردی کفش‌های ورزشی خود تأکید نمی‌کند، بلکه به سبک پوشش خیابانی توجه می‌کند. این امر با افزایش تولیدات شرکت به عنوان «کفش‌هایی برای خیابان» در اواخر دهه ۱۹۹۰ همزمان بود.

تولید تخصصی کفش ورزشی

کفش‌های اسکچرز از جه متریالی ساخته می‌شود؟

کفش‌های این برند با استفاده از تکنولوژی فوم حافظه شناخته می‌شوند. فوم حافظه ماده‌ای است که به فشار و دما حساس استف به همین دلیل امکان شکل دادن به آن وجود دارد و باعث افزایش راحتی می‌شود. اسکچرز لایه‌ای از فوم حافظه را به کفش‌های خود معرفی کرد که دارای بالشتک اضافی در قسمت زیره کفش بود و باعث می‌شد که فوق‌العاده راحت باشند. کفش‌های اسکچرز عمدتاً برای آقایان و خانم‌هایِ سنین ۱۹ تا ۴۰ سالگی طراحی می‌شود.

محصولات این برند در خارج از کشور در کارخانه‌های چین، مکزیک، برزیل و رومانی تولید می‌شود. ارتباط با این کشورها به این شرکت اجازه می‌دهد قیمت‌های برخی از تولیدات خود را پایین‌تر از رقبا نگه دارد. به طورکلی، کفش‌های اسکچرز به گونه‌ای طراحی شده است که برای مصرف‌کنندگان جوان، فعال و آگاه از مد جذاب باشند.

متریال کفش‌های اسکچرز

 

چرا اسکچرز به یکباره به محبوبیت بسیار بالایی رسید؟

همانطور که میدانید قبل از تولید کفش های اسکچرز کفش های ورزشی موجود در بازار به سرعت از شکل اولیه خود خارج میشدند و به کمر و پا آسیب می رساندند اما اسکچرز با تولید کفش های مرغوب و سبک توانست بر این مشکل غلبه کند و خیلی زود به عنوان برندی محبوب و بسیار پر طرفدار در سراسر دنیا شناخته شود.

همچنین استفاده از بالشتک های تزریقی Eva در زیره این کفش ها موجب افزایش دوام کفش و جذب شوک حین راه رفتن می شود و باعث میشود ضربات و فشارهایی که با کف پا در هنگام دویدن یا پیاده روی وارد میشود به زانوها و کمر انتقال پیدا نکند و در نتیجه آسیب های ناشی از آن را بر بدن کاهش می دهد.

محبوبیت کفش های اسکیپچرز

از طرفی کفش های طبی این برند ورزشی با ظاهری زیبا و عملکردی فوق العاده دارای طرفداران بسیاری است این کفش ها با رویه نرم پارچه و زیره ای پلاستیکی و کاملا انعطاف پذیر موجب ایجاد راحتی حین راه رفتن می شود. طوریکه به دلیل طراحی عالی و سبکی بسیار زیاد کفشهای این برند پاها درون آنها آنقدر راحت هستند که احساس میکنید چیزی نپوشیده اید.

بسیاری از دوندگان و ورزشکاران معروف و موفق از کفش‌های اسکچرز استفاده می‌کنند و همین موضوع نیزمی‌تواند دلیل قابل قبولی بر کیفیت تولیدات این برند باشد.

No Comments

Post A Comment