دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

لباس مجلسی زنانه ، مناسب مهمانی رسمی چیست؟ - مجله اینترنتیVIP MAG
16226
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16226,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

لباس مجلسی زنانه ، مناسب مهمانی رسمی چیست؟

لباس مجلسی

15 مارس لباس مجلسی زنانه ، مناسب مهمانی رسمی چیست؟

لباس مجلسی زنانه ، مناسب مهمانی رسمی چیست؟ واقعا یکی از بزرگترین چالش های قرن بیست و یک این است که برای مهمانی رسمی چی بپوشیم!

لباس مجلسی

بزرگترین چالش ما بعد از اینکه به مهمانی دعوت می شویم این است که سر وقت کمد لباس برویم و به دنبال ست لباس مناسب برای آن مهمانی بگردیم.

از وقتی هم که با موضوع فشن و استایل و Dress Code آشنا شده ایم چالشمان بیشتر شده است.

لباس مجلسی

در دنیای امروز که آگاهی مد و فشن بیشتر شده ، می توان گفت که انتخاب لباس و لباس پوشیدن به نوعی علمی شده است. در ادامه می خواهیم مطالبی که در کتب مختلف مد و فشن موجود است را با شما به اشتراک بگذاریم.

لباس مجلسی برای عروسی

لباس مجلسی

لباسی که برای مراسمات عروسی و جشن پیشنهاد می شود لباس مجلسی بلند تا روی قوزک پا هستند. مگر اینکه به صورت هماهنگ شده مجبور باشید لباس زنانه دیگری بپوشید.

لباس مجلسی

اگر در فصل گرم هستید می توانید از لباس های بدون آستین و یا دکلته استفاده کنید. در مورد رنگ لباس نیز می توانید از رنگ عشق که همان مشکی است استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مشهورترین مارک های لباس

نکته خیلی مهم مربوط به لباس پوشیدن در عروسی برای خانم ها. هیچوقت هیچوقت هیچوقت برای عروسی لباس سفید نپوشید. لباس سفید فقط برای عروس است.

لباس مجلسی برای جشن تولد

برای جشن تولد دیگر لباس مجلسی بلند و پر زرق و برق توصیه نمی شود. از انتخاب های مناسب برای لباس جشن تولد (لباس مجلسی زنانه) می توان به لباس روی زانو ، شلوار و پیراهن و حتی شوارهای پارچه ای استفاده کرد.

لباس مجلسی

برای فصل گرم هم که مشخص است، تاپ و دامن و کفش پاشنه بلند بهترین گزینه ها هستند. جنس و مدل تاپ بستگی به صاحب مهمانی و سبک زندگی آنها بستگی دارد.

در کنار این لباس ها می توانید از اکسسوری های متنوع مانند گردنبند و گوشواره و دستبند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین برندهای لباس مردانه

نکته مهم برای لباس پوشیدن جشن تولد این است که شلوار و لباس جین نپوشید.

اگر مهمانی یک مراسم خیلی معمولی شام بود چی بپوشم؟

در این مواقع نسبت شما با میزبان و مناسبت این مراسم خیلی مهم است. به فراخور نوع رابطه و حضور میهمانان آشنا یا غیر آشنا، رسمی و یا غیر رسمی بودن پوشش شما مشخص می شود.

لباس مجلسی

از آنجایی که این مهمانی برای خوردن است، سعی کنید لباس راحتی بپوشید که برای غذا خوردن و نشست و برخاست مشکلی نداشته باشید.

اگر به قرار ملاقاتی دعوت شدید که اولین بار است طرف مقابل را می بینید چه!

در این مواقع تمام انرژی خود را به کار بگیرید تا هر چه می توانید در مورد طرف مقابل اطلاعات کسب کنید. همیشه برداشت اول در ۳۰ تا ۹۰ ثانیه نتیجه ملاقات را مشخص می کند.

اگر طرف مقابل برای شما مهم است، سعی کنید ببینید که آیا او مذهبی است یا خیر. چون در آن صورت بهتر است که کاملا پوشیده لباس بپوشید. اگر طرف شما به فشن و استایل اهمیت می دهد سعی کنید لباس برند و به روز بپوشید.لباس مجلسی

 

در مورد خانم ها همیشه کفش پاشنه بلند یک پرتاب ۳ امتیازی به حساب می آید! پاشنه بیش از ۵ سانت نباشد. حتما سعی کنید کفش مشکی با یک واکس براق بپوشید.

منبع: برندی استایل

No Comments

Post A Comment