دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

معرفی برند ال سی وایکیکی LC Waikiki - VIP MAG
16378
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16378,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

معرفی برند ال سی وایکیکی LC Waikiki

معرفی برند ال سی وایکیکی LC Waikiki

04 مه معرفی برند ال سی وایکیکی LC Waikiki

تاریخچه و بیوگرافی برند LC WAIKIKI از گذشته تا امروز

برند Lc Waikiki (ال سی وایکیکی) در سال ۱۹۸۵ در فرانسه توسط طراح فرانسوی Georges Amouyal و شریکش شکل گرفت. waikiki نام ساحلی زیبا در جزایر هاوایی است و LC هم مخفف “Les Copains” است که به زبان فرانسه و معنای دوستی است.
برند ال سی وایکیکی در سه لاین حرفه ‌ای طراحی و تولید، در زمینه پوشاک و اکسسوری زنانه، لباس و اکسسوری مردانه و پوشاک کودک و نوجوان مجموعه‌ای جامع و متنوع را در اختیار اجتماع امروزی دنیا قرار داده‌است. تنوع مدل ‌ها و سبک ‌های پوشاک ال سی وایکیکی، مهمتر از همه، ارائه دادن ست‌های فصلی، کژوال، استایل خیابانی و حتی لباس فرمال و رسمی، باعث شد تا گرایش نسبت به این برند روز به روز بیشتر شود.

شعار برند LC WAIKIKI چیست

شعار برند ال سی وایکیکی (Lc Waikiki) “همه مستحق خوش‌پوشی هستند” است و همین فلسفه، پایه و اساس مدل ذهنی این مجموعه و طراحان این برند است. پوشاکی مد روز و مطابق سلیقه و نیاز اقشار مختلف جوانان امروزی، کیفیت بالای طراحی، پارچه و مواد در آن رعایت می‏شود و با داشتن تمام این‌ها، هنوز هم با قیمتی بسیار مناسب و ارزنده به مخاطبان ارائه شود.

بیوگرافی برند LC WAIKIKI از گذشته تا امروز

 

تاریخچه برند LC WAIKIKI

  • سال ۱۹۹۷: تبدیل این برند به برند ترک
  • سال ۱۹۸۸: شروع مشارکت بین LCWakiki فرانسوی و شرکت ترکیه ای Taha Textile
  • سال ۲۰۰۰: افزایش روزافزون تعداد فروشگاه های این برند
  • سال ۲۰۰۹: جهانی شدن این برند
  • سال ۲۰۱۴: افتتاح ۱۰۰ امین فروشگاه در شهر موستای بوسنی و هرزگوین سال ۲۰۱۶: مصمم به ادامه ی راه تولید با کیفیت

 ال سی وایکیکی در ترکیه

در سال ۱۹۹۷ یک گروه از تجار ترک تصمیم به خرید این برند و انتقال آن به ترکیه گرفتند به همین دلیل از این سال این برند تبدیل به یک برند معروف ترک گردید و ۲۱ فروشگاه در ترکیه شروع به فعالیت نمودند. با افزایش تعداد فروشگاه ها این برند از سال ۲۰۰۰ نام تجاری XSIDE را برای خود بنا به تقاضای متفاوت نوجوانان در زمینه پوشاک برای خود برگزید تا بتواند خدمات متفاوت تری را به نوجوانان بالای ۱۵ سال ارایه دهد که به طور مداوم روند مد در دنیا را دنبال می کنند. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد این برند یکی از برندهای پرفروش پوشاک به خصوص در کشور ترکیه می باشد. بسیاری از افرادی که به قصد سفر، ثبت شرکت در ترکیه و یا افتتاح حساب بانکی در ترکیه حضور داشته اند به راحتی برای خرید به فروشگاه های ال سی وایکیکی دسترسی دارند.

بیوگرافی برند LC WAIKIKI از گذشته تا امروز

 

تعداد کارکنان و فروشگاه های LC WAIKIKI در ترکیه و جهان

تا اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی این شرکت غول پیکر در ۷۵ شهر از کشور ترکیه ۴۶۹ فروشگاه داشته که تا به الان که شما این مقاله را مطالعه میکنید؛ قطعا تعداد فروشگاه های LC Waikiki ترکیه نیز افزایش یافته اند. طبق آمار سایت رسمی LC Waikiki ترکیه، این برند در ۴۶ کشور دنیا بیش از ۹۹۶ شعبه دارد. همچنین جالب است بدانید بیش از ۱۰۰ فروشگاه ال سی وایکیکی در استانبول (قسمت اروپایی و آسیایی) وجود دارد.

بنا به گفته ی Gökhan Denizhan مدیر ارشد فروشگاه های شرکت ال سی وایکیکی ترکیه، این شرکت هدف گذاری کرده که تا سال ۲۰۲۳ میلادی در اروپا از نظر پراکندگی شعبه های فروشگاه به رتبه اول برسد و تعداد فروشگاه های ال سی وایکیکی را به تعداد ۱۵۰۰ برساند. گفتنی است در این شرکت غول پیکر بیش از ۴۳۰۰۰ هزار نفر مشغول به کار هستند. برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارند تاریخچه این برند می تواند جذاب باشد.

No Comments

Post A Comment