دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

معرفی برند لورآل L’OREAL - VIP MAG
16330
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16330,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

معرفی برند لورآل L’OREAL

معرفی برند لورآل L’OREAL

25 آوریل معرفی برند لورآل L’OREAL

لورال بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی لوازم آرایش در دنیا است. این شرکت محصولات خود را بر پایه تحقیق و نوآوری تولید می‌کند و بیش از یک میلیارد مصرف‌کننده در دنیا دارد.

لورال یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی فرانسوی است که در سال ۱۹۰۹ توسط یک شیمی‌دان فرانسوی به نام اوژن شولر در پاریس بنیان‌گذاری شد. این شرکت محصولاتی مانند رنگ مو، محصولات مراقبت از پوست، ضد آفتاب، لوازم آرایشی، عطر و محصولات مراقبت از مو تولید می‌کند و در زمینه‌هایی مانند پوست شناسی و مهندسی بافت ‌پوست نیز فعالیت‌های تحقیقاتی انجام می‌دهد. همچنین این شرکت دارنده‌ی بیشترین ثبت اختراع در زمینه‌ی نانوتکنولوژی در آمریکا است. بخشی از سهام این شرکت در بازار بورس اروپا عرضه می‌شود. دختر اوژن شولر یعنی لیلیان بتنکور و شرکت نستله از سهام‌داران اصلی این شرکت هستند.

داستان شکل‌گیری برند لورال

اوژان شولر یک جوان شیمیدان با روحیه‌ی کارآفرینی در سال ۱۹۰۹ یک فرمول جدید برای درست کردن رنگ موی بدون ضرر اختراع کرد و نام آن را اورئال (Oréale) گذاشت. او از فرمول اختصاصی خود برای ساختن محصولات آرایشی استفاده می‌کرد و سپس آن‌ها را به آرایشگران شهر پاریس می‌فروخت. رنگ موهایی که او تولید می‌کرد دارای حنا و نمک‌های معدنی بودند و ظاهر روشنی به موها می‌دادند. شولر در سال ۱۹۱۹ شرکت خود را به نام «رنگ موی بدون ضرر فرانسوی» ثبت کرد که مدتی بعد به نام لورال تغییر کرد. این شرکت محصولات خود را بر پایه‌ی تحقیقات و نوآوری در صنعت محصولات زیبایی عرضه می‌کرد. در سال ۱۹۲۰ شرکت لورال ۳ شیمی‌دان استخدام کرد و تا سال ۱۹۵۰ تعداد اعضای قدرتمند تیم خود را به ۱۰۰ نفر رساند. این روند رو به رشد در سال‌های بعد نیز ادامه پیدا کرد به طوری که توانست تعداد کارمندان خود را تا سال ۱۹۸۴ به هزار نفر برساند و در حال حاضر تعداد آن‌ها بیش از ۸۰ هزار نفر است.

معرفی برند لورآل L’OREAL

با تمام شدن جنگ دوره‌ی جدیدی در دنیا آغاز شد. زنان سراسر دنیا وارد بازار کار شدند و به همین خاطر بیشتر به ظاهر خود اهمیت می‌دادند. آن‌ها به دنبال راهی برای پنهان کردن موهای خاکستری خود بودند تا بتوانند سن خود را کمتر نشان دهند. به همین دلیل رنگ موهای لورال با استقبال خوبی مواجه شدند و همین موضوع باعث شد تا رنگ موهای لورال به خارج از پاریس و کشورهایی مانند ایتالیا، انگلیستان، اتریش، هلند و حتی آمریکا نیز صادر شوند.

شرکت لورال فعالیت خودش را با تجارت رنگ مو آغاز کرد اما مدتی بعد کار خود را گسترش داد و تولید محصولات آرایشی دیگر را نیز شروع کرد و حتی در روسیه هم یک شعبه از شرکت خود را تأسیس کرد. موفقیت لورال در این صنعت باعث شد تا باور این شرکت به استفاده از تحقیقات و نوآوری در تولید محصولات جدید افزایش پیدا کند. آنها به نوآوری در این صنعت ادامه دادند و محصولی را به بازار ارائه کردند که سایه‌ی مختصری از رنگ طلایی روی موها ایجاد می‌کرد و باعث می‌شد که حتی موهای بلوند نیز ظاهر طبیعی‌تری داشته باشند.

اوژان شولر متوجه شد که تعداد زیادی از خانم‌هایی که دارای موی تیره هستند علاقه دارند تا موهای خود را بلوند کنند. این موضوع در فیلم‌های هالیوودی آن زمان نیز کاملا مشهود بود. بنابراین شولر دست به اختراع جدیدی زد و محصول او به انتخاب اول آرایشگران آن زمان تبدیل شد. این محصول به‌اندازه‌ای موفق بود که توانست تغییر جدیدی در مد آن دوران ایجاد کرده و موهای بلوند را تبدیل به پرطرفدارترین رنگ موی آن زمان کند.

شرکت لورال در سال ۱۹۳۳دست به ابتکار بزرگی زد و اولین شامپوی بدون صابون (الکل چرب سولفاته شده) را تولید کرد. تفاوت این محصول با دیگر شامپوهای موجود در بازار این بود که موها را نرم‌تر می‌کرد. این شامپو دوپال (Dopal) نام گرفت و در بطری‌های ۱ لیتری برای مشتری‌ها عرضه شد. امروزه نیز این محصول با نام دوپ (Dop) در بازار فروخته می‌شود.

سال‌های بین ۱۹۸۴ تا ۲۰۰۰ برای شرکت لورال بسیار مهم بودند زیرا شرکت توانست با سرمایه‌گذاری کردن در بخش تحقیقات محصولاتی را وارد بازار کند که نه تنها تاریخ‌ساز بودند بلکه توانستند کمک زیادی به رشد این برند داشته باشند.

وضعیت کنونی برند لورال

وضعیت کنونی برند لورال

این شرکت در حال حاضر مالک ۳۶ شرکت‌ بزرگ مانند لنوین، جورجیو آرمانی، لانکوم، دیزل و … است. لورال از همان ابتدا کار خود را با تحقیق و نوآوری آغاز کرد و در حال حاضر ۶ مرکز تحقیق و توسعه در فرانسه، آمریکا، ژاپن، چین و هند دارد. این برند در حال حاضر محصولات خود را در ۵ قاره‌ی جهان و ۱۳۰ کشور به فروش می‌رساند و ۸۹ هزار کارمند در سراسر دنیا برای این برند کار می‌کنند. این شرکت همواره به دنبال این است که از تکنولوژی‌های جدید در تولید محصولات خود استفاده کند. هر ۲ برند L’Oréal Paris و L’Core Paris برندهای لوازم آرایشی هستند که از نانوتکنولوژی در محصولات خود استفاده می‌کنند. فناوری نانو و نانو مواد در محصولاتی مانند مرطوب کننده‌ها، محصولات مراقبت از پوست و ضد آفتاب‌ها استفاده می‌شود. این دو برند به‌عنوان ششمین مخترعین استفاده از نانوتکنولوژی در آمریکا شناخته می‌شوند. آن‌ها از نانوکپسول برای رساندن مواد تشکیل دهنده‌ی فعال مانند ویتامین A و رتینول به لایه‌های عمیق‌تر پوست استفاده می‌کنند. لورال ۴۳۷ اختراع ثبت شده در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی دارد و هدفش این است که باز هم بتواند عنوان یک میلیارد مصرف‌کننده در سراسر جهان را از آن خود کند.

منبع: زومیت

No Comments

Post A Comment