دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

کفش کودک خود را با دقت انتخاب کنید! - مجله اینترنتی -VIP MAG
16295
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16295,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

کفش کودک خود را با دقت انتخاب کنید!

Baby Shoes

18 مارس کفش کودک خود را با دقت انتخاب کنید!

کفش کودک خود را با دقت انتخاب کنید ! حتما بارها شنیده‌اید که از پای انسان به عنوان قلب دوم او نام می برند. اهمیت انتخاب کفش مناسب بر کسی پوشیده نیست اما این اهمیت در خصوص کفش کودک بیشتر می شود.

Baby Shoes

استفاده از یک کفش کودک مناسب ، علاوه بر حفظ سلامتی کودک سبب لذت بردن او از بازی و فعالیت های روزانه می شود.

یکی از نکات مهم در انتخاب کفش کودک شکل پنجه کفش می باشد. حتما دقت کنید که پنجه کفش کودک کمی پهن و قسمت جلوی آن گرد یا چهارگوش باشد. اینگونه کفش‌ها از فشردگی انگشتان جلوگیری می‌کند. انحراف انگشتان پا از کودکی با پوشیدن کفش‌های تنگ و نامناسب به وجود می‌آید و حتی در دراز مدت منجر به تغییر شکل قوس کف‌پا می‌شود.

Baby Shoes

بیشتر بخوانید: کفش اسپرت و راه‌های شناخت آن

کودکان به دلیل رشد سریع و بالا بودن میزان فعالیت هایشان نیازمند کفشی راحت هستند. بهترین نوع کفش برای کودکان ، کفش اسپرت با زیره و رویه انعطاف‌پذیر است تا ضربه و فشار را مستقیما به مفاصل کودک انتقال ندهد.

کفش کودک

لایه زیرین کفش کودک باید کمی نرم باشد به‌طوری که نیروهای وارده را جذب کند. سفت بودن بیش از حد این لایه منجر به انتقال نیرو از زمین به پا و بروز دردهای موضعی می شود. در واقع زیره کفش کودک باید قابل انعطاف ، بادوام و دارای عاج مناسب باشد.

Baby Shoes

پدر و مادرها باید کفش‌ کودک خود را کنترل کنند تا خیلی تنگ نباشد. پای کودکان به حدی نرم است که می‌تواند در کفشی که دو شماره ‌کوچکتر است تغییر حالت دهد، بدون آنکه کودک ابراز ناراحتی کند.

کفش کودک

توجه به این نکات در هنگام خرید کفش میتواند کمک بسزایی برای یک انتخاب صحیح و مناسب باشد. تلاش کنید کفش هایی با کیفیت بالا در طرح و رنگ های متنوع ، برای دختران و پسران دلبندتان فراهم کنید

کفش کودک

منبع: نی نی بازار

No Comments

Post A Comment