دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

۱۰ ریمل برتر پیشنهادی مجله ووگ - VIP MAG
15854
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15854,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

۱۰ ریمل برتر پیشنهادی مجله ووگ

13 جولای ۱۰ ریمل برتر پیشنهادی مجله ووگ

۱۰ ریمل برتر پیشنهادی مجله ووگ

 

وقتی پای انتخاب ریمل به میان می‌آید، ممکن است اشتباه کنیم. ما می‌خواهیم در اینجا ریمل‌هایی را به شما معرفی کنیم که نه خیلی سبک و نه خیلی سنگین هستند و البته گلوله‌ای هم نمی‌شوند و فرچه‌ها و فرمول‌های مرغوبی دارند و با یک بار زدن مژه‌های‌تان بلند می‌شود و به چشمان‌تان جلوه بهتری می‌دهد. ۱۰ ریمل برتر را اینجا ببینید.

ریمل شانل

ریملی بلندکننده با نتیجه‌ای ماهرانه و پوشانندگی یکنواخت. ریمل شانل سابلیم دو شانل اینفینایت بلندکننده و فرکننده عالی‌ترین انتخاب برای استفاده روزانه است.

ریمل شانل

L’Oréal Paris

این ریمل مژه‌ها را بادبزنی می‌کند و رازش فرچه منحنی‌اش است که دانه‌های کوتاه و بلند بسیار عالی دارد و به همه مژه‌ها می‌رسد. ریمل «ولوم میلیون لشز فلین» مژه‌ها را جلوه می‌بخشد، حجم می‌دهد و به لطف روغن آرگان و روغن کاملایی که در فرمولش دارد، مژه‌ها را نرم هم می‌کند.

L'Oréal Paris

Clinique

ریمل «های ایمپکت کلینیک» به مژه‌ها حجم و بلندی می‌دهد و آنها را دانه‌ای می‌کند و بدون اینکه مژه‌ها به هم بچسبند و گلوله‌ای شوند، ظاهر زیبایی پیدا می‌کنند.

Clinique

Benefit

این ریمل در انگلیس، در هر ۱۵ ثانیه یک بار به فروش می‌رود و این واقعیت دارد. فرمول ضد پوسته پوسته شدن و ضد مالیده شدن این ریمل با یک برس بلندکننده و حجم‌دهنده تلفیق شده است و لیاقت این را دارد که در تالار مشاهیر قرار بگیرد.

Benefit

Lancôme

این ریمل بدون اینکه روی مژه‌ها گلوله‌ای شود، به آنها حجم می‌دهد. اگر چهره‌ای دراماتیک می‌خواهید، ریمل ضد آب هایپنوز لنکوم برای شما است.

Lancôme

Kevyn Aucoin

این ریمل پیشتاز برای کسانی است که چهره‌ای طبیعی می‌خواهند. کوین آکوین به سادگی این ریمل حجم‌دهنده را نام‌گذاری کرده است. این ریمل به خوبی به مژه‌های‌تان می‌چسبد، گلوله‌ای و پوسته پوسته نمی‌شود، به چشمان‌تان جلوه می‌دهد و براحتی با آب گرم پاک می‌شود.

Kevyn Aucoin

دیور

ریمل «دیور شو آیکونیک دیور» ضدآب، بلند کننده و ماندگار است و مژه‌ها را فر می‌کند و هر کاری که فکرش را کنید را برای‌تان انجام می‌دهد!

دیور

مکس فاکتور

ریمل «مسترپیس مکس فکتور» از آن ریمل‌هایی است که بارها و بارها خواهید خرید. برس منحصربفرد این ریمل مژه‌ها را به خوبی و یکنواخت پوشش می‌دهد.

مکس فاکتور

Charlotte Tilbury

این ریمل به شما قول فر شدن، دانه‌دانه شدن، بلندی و حجیم شدن پر شدن را می‌دهد و بسیار مورد توجه آرایشگران و متخصصان قرار گرفته است.

Charlotte Tilbury

Nars

برس این ریمل تقریبا بیش از ۲۰۰ دانه دارد و مژه‌ها را بلند می‌کند. ریمل «اودیشز نارس»، با فرمول سبکش هر دانه مژه را پوشش می‌دهد و با این حال مژه‌ها نرم می‌مانند و پر چین و شکن نمی‌شوند.

Nars

 

No Comments

Post A Comment