دسته ها
شما میتوانید در این قسمت دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید :
brand1
brand2
brand3

brand4

brand5

brand6

brand7

تاریخچه برند MANGO - VIP MAG
15730
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15730,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

تاریخچه برند MANGO

29 مه تاریخچه برند MANGO

شرکت Punto Fa, S.L یکی از یزرگترین موسسات تولید پوشاک با نام تجاری Mango است که در کشور اسپانیا Spain توسط برادران  Andic به نامهای  Isak و Nahman در شهر بارسلون Barcelona در ایالت کاتالونیا Catalonia در سال ۱۹۸۴ راه اندازی شد و یکی از موسسات یکه تاز در زمینه پوشاک است که در سراسر جهان شناخته شده است و در مراکز خرید مهم شهرهای اصلی شعباتی دایر کرده و در بین زنان و مردان تقریبا از هر گروه سنی محبوب است . در این مجموعه به طور خلاصه شما را با این موسسه و فعالیت هایش آشنا میکنیم .

والدین آندیک ها در دهه ۱۹۵۰ به ترکیه مهاجرت کردند و ایزاک آندیک ارمی‌ در سال۱۹۵۵ در شهر استانبول در ترکیه به دنیا آمد. آندیک کسب و کار خود را در سال۱۹۷۲، زمانی که فقط سال داشت‌، آغاز کرد. در آن زمان تازه از سفر بازگشته و تعدادی از پیراهن‌هایی را که با خود آورده بود به دو برابر مبلغی که خریده بود به فروشگاه‌های لباس فروخت . و زمانی که او به به درآمد یک میلیونی دست یافت و سرمایه خوبی اندوخت , تصمیم گرفت فعالیت خود را گسترش دهد و وارد کردن کت‌های دست دوز از افغانستان را آغاز کرد . موفقیت او همچنان ادامه پیدا کرد تا اینکه فروش کفش را نیز به کسب و کار خود اضافه نمود .

این شرکت هم اکنون در کار تولید انواع پوشاک زمستانی و تابستانی زنانه , مردانه اعم از کت و بارانی و پالتو و لباسهای مختلف از جمله پیراهن و دامن و شلوار و بلوز و همچنین کفش و کیف و صندل و زیورآلات و حتی جوراب و … فعال است .

اولین پایگاه یا سایت اینترنتی آنها در سال ۱۹۹۵ ایجاد و ۵ سال بعد در سال ۲۰۰۰ تکمیل شد و به این ترتیب  اولین گام ها در جهت فروش آنلاین محصولات شرکت مانگو برداشته شد .

در سال ۲۰۰۸ اولین خط تولید پوشاک مردانه  HEbyMango   افتتاح شد .

MANGO-FASHION-SHOW-020_rhoy-cobilla

در حال حاضر در این موسسه بالغ بر ۸۶۰۰ نفر فعالیت میکنند که ۱۸۵۰ نفر از آنان فقط در شعبه مرکزی آن که درگیر کار طراحی پوشاک است , در دایره اصلی شرکت  Palau Solità i Plegamans واقع در شهر بارسلون مشغول به کار هستند .

با اینکه این شرکت اصالتا اسپانیایی است و در سراسر اسپانیا خصوصا در مادرید پایتخت اسپانیا شعبات و فروشگاه های فعالی دایر نموده ولی فروشگاه های آنها در شهر استانبول پایتخت ترکیه بیشترین تعداد شعبات خارجی شرکت را دارااست  .

در پاییز سال ۲۰۱۱ مانکن مشهور انگلیسی سایز زیرو دنیای مد Kate Moss یکی از اسطوره های این موسسه بشمار میرفت . اولین بار او در یک ویدئو که کارهای عکاس مشهور دنیای مد Terry  Richardson را به رشته تصویر میکشید مشاهده شد .

تا مدتی این مانکن زیباروی در صحنه های مد و نمایش ” مانگو ” یکه تاز بود . ولی پس از مدتی به خاطر شهرت منفی اش , به جای او مانکن زیباروی دیگری به همکاری خوانده شد .

این همان Miranda Kerr مانکن  استرالیایی متولد سیدنی , مدل مخصوص شرکت ارائه دهنده Victoria’s Secret با لباس های زیر زنانه است که از سیزده سالگی کار خود را با مدلینگ شروع کرده و سپس در این موسسه تولید پوشاک جای خود را در صحنه های نمایش به خوبی باز کرد تا همگان شاهد تسخیر دنیای پوشاک توسط مانگو باشند .

پرنسس Letizia  همسر شاهزاده Felipe و عروس خوان کارلوس پادشاه اسپانیا در آوریل سال ۲۰۱۱ پس از دیداری از شعبه مرکزی ” مانگو ” در لباسهای این موسسه ظاهر شد .

او قبل از ازدواج با شاهزاده اسپانیا , یک روزنامه نگار بود و اکنون یکی از طرفداران پوشاک موسسه برادران Andic میباشد و در مراسم و دیدار های رسمی و غیر رسمی لباسهای وطنی خود یعنی ” مانگو ” به تن میکند .

رمز موفقیت موسسه ” مانگو ” تنها در این خواسته نهفته که باعث میشود تیم حرفه ای این موسسه با ارتقاء توانایی های خود روز به روز در جهت تحقق یک هدف مشترک قدم برمیدارند تا :

” بتوانند در همه شهرهای دنیا حضور فعال داشته باشند . “

No Comments

Post A Comment